متفاوت انتخاب کردیم , متفاوت عمل کردیم و مشتاق حضور کسانی هستیم که متفاوت بودن را می پسندند.

متفاوت انتخاب کردیم , متفاوت عمل کردیم و مشتاق حضور کسانی هستیم که متفاوت بودن را می پسندند. متفاوت انتخاب کردیم , متفاوت عمل کردیم و مشتاق حضور کسانی هستیم که متفاوت بودن را می پسندند.

شرکت هدایای تبلیغاتی اسکار عرضه کننده متنوع ترین هدایای تبلیغاتی و نمایشگاهی

فروش فوق العاده جعبه پذیرایی چوبی

شرکت هدایای  تبلیغاتی اسکار عرضه کننده متنوع ترین هدایای تبلیغاتی و نمایشگاهی شرکت هدایای  تبلیغاتی اسکار عرضه کننده متنوع ترین هدایای تبلیغاتی و نمایشگاهی

متفاوت انتخاب کردیم , متفاوت عمل کردیم و مشتاق حضور کسانی هستیم که متفاوت بودن را می پسندند.

متفاوت انتخاب کردیم , متفاوت عمل کردیم و مشتاق حضور کسانی هستیم که متفاوت بودن را می پسندند. متفاوت انتخاب کردیم , متفاوت عمل کردیم و مشتاق حضور کسانی هستیم که متفاوت بودن را می پسندند.

شرکت هدایای تبلیغاتی اسکار مجری و مشاور کلیه امور تبلیغاتی

شرکت هدایای تبلیغاتی اسکار تولید کننده تابلوهای چوبی نفیس

شرکت هدایای تبلیغاتی اسکار مجری و مشاور کلیه امور تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی مارک دار مشاهده در قالب پی دی اف چاپ فرستادن به ایمیل
نوشته شده توسط asdasd   
چهارشنبه ، 17 شهریور 1395 ، 06:42

 

 

هدایای تبلیغاتی مارک دار

در اینجا به برخی از یافته های کلیدی تحقیق  BPMA که در سال 2012 انجام داده شده اشاره می کنیم. دراین تحقیق نزدیک به 15،000 نفر که در سال گذشته یک هدایای تبلیغاتی به صورت رایگان دریافت کرده بودند بررسی شدند.

66 درصد از شرکت کنندگان ادعا کردند که نام برند کالای تبلیغاتی که دریافت کرده بودند را بعد از گذشت 12 ماه به یاد می آورند.

بازده ای که ROI بعد از ارائه کالای تبلیغاتی داشت حتی از تبلیغ در رادیو، تلویزیون، بیلبورد و بروشور هم بیشتر بود.

79٪ اعلام کردن که احتمالا دوباره با آن شرکتی که هدایای تبلیغاتی را به آنها ارائه داده بود کار خواهند کرد.

اکثر شرکت کنندگان (87٪) یک آیتم تبلیغاتی برای بیش از یک سال نگهداری کردند!

در حدود نیمی از شرکت کننده ها (56٪) گفتند تصوری که از این شرکت داشتند، پس از دریافت هدیه تبلیغاتی با مارک برند مربوطه، بهتر شده است.

کالاهای تبلیغاتی محبوب
با توجه به بررسی های این تحقیق، محبوب ترین هدایای تبلیغاتی عبارتند از درایوهای USB، خودکار، یک آیتم الکتریکی و لیوان.
هدایای تبلیغاتی مارک دار مفید
در مورد این شوال که یک کالای تبلیغاتی چه مدت نگه داشته می شود، مشخص شد که لیوان نسبت به دیگر آیتم تبلیغاتی دیگر بیشتر نگه داشته می شود.
و در مورد مدت زمان نگهداری، تعداد زیادی از شرکت کننده ها - 87٪ - گفتند آنها یک آیتم تبلیغاتی برای بیش از یک سال نگهداری می کنند و 30٪  درصد از شرکت کننده ها گفتند که یک کالای تبلیغاتی تا 4 سال هم نگه داشته اند.
تاثیر این محصولات بر روی گیرنده آن بسیار زیاد است. افراد می توانند نوع آن محصول، نام برند و یا شرکت آن را حتی بعد از مدت های طولانی که از دریافت آن محصول می گذرد به یاد بیاورند.
در واقع، بیش از 94٪ از کسانی که در مطالعه پژوهشی شرکت کرده بودند گفتند که تبلیغ کننده یا محصول تبلیغاتی را فراموش نکرده اند.

 

آخرین بروز رسانی مطلب در چهارشنبه ، 17 شهریور 1395 ، 07:11
 
ایمن شده توسط وب سایت عرش هاست