متفاوت انتخاب کردیم , متفاوت عمل کردیم و مشتاق حضور کسانی هستیم که متفاوت بودن را می پسندند.

متفاوت انتخاب کردیم , متفاوت عمل کردیم و مشتاق حضور کسانی هستیم که متفاوت بودن را می پسندند. متفاوت انتخاب کردیم , متفاوت عمل کردیم و مشتاق حضور کسانی هستیم که متفاوت بودن را می پسندند.

شرکت هدایای تبلیغاتی اسکار عرضه کننده متنوع ترین هدایای تبلیغاتی و نمایشگاهی

فروش فوق العاده جعبه پذیرایی چوبی

شرکت هدایای  تبلیغاتی اسکار عرضه کننده متنوع ترین هدایای تبلیغاتی و نمایشگاهی شرکت هدایای  تبلیغاتی اسکار عرضه کننده متنوع ترین هدایای تبلیغاتی و نمایشگاهی

متفاوت انتخاب کردیم , متفاوت عمل کردیم و مشتاق حضور کسانی هستیم که متفاوت بودن را می پسندند.

متفاوت انتخاب کردیم , متفاوت عمل کردیم و مشتاق حضور کسانی هستیم که متفاوت بودن را می پسندند. متفاوت انتخاب کردیم , متفاوت عمل کردیم و مشتاق حضور کسانی هستیم که متفاوت بودن را می پسندند.

شرکت هدایای تبلیغاتی اسکار مجری و مشاور کلیه امور تبلیغاتی

شرکت هدایای تبلیغاتی اسکار تولید کننده تابلوهای چوبی نفیس

شرکت هدایای تبلیغاتی اسکار مجری و مشاور کلیه امور تبلیغاتی

46 ایده برای هدایای تبلیغاتی تجاری مشاهده در قالب پی دی اف چاپ فرستادن به ایمیل
نوشته شده توسط asdasd   
پنجشنبه ، 20 آبان 1395 ، 08:58

مردم عاشق هدایای تبلیغاتی هستند؛ این محصولات به بخشی از زندگی روزمرۀ ما تبدیل شده اند. . این محصولات نه تنها ابزارهایی برای ترویج یک محصول یا خدمات هستند، بلکه به عنوان تبلیغات دائمی نیز عمل می کنند. مطالعه ی انجمن بین المللی محصولات تبلیغاتی در سال 2009 نشان داد که 83 درصد از مصرف کنندگان ایالات متحده به گرفتن محصولات تبلیغاتی با پیام های تبلیغاتی علاقه دارند. 48٪ می خواستند به دفعات بیشتری این محصولات را دریافت کنند و 38٪ احساس می کردند این محصولات می تواند یادآور تبلیغات تجاری باشند.

طی آماری از مشتری ها خواسته شد یک محصول تبلیغاتی که طی 2 سال گذشته دریافت کرده بودند را نام ببرند. 2/76 درصد نه تنها نام محصول را به یاد داشتند بلکه خود آگهی و پیام آن را نیز به خاطر داشتند.

بنابراین با در نظر داشتن این موارد، ایده هایی برای محصولات تبلیغاتی را همراه با موارد استفاده آنها فهرست می کنیم. اگرچه هدف و حوزۀ این محصولات تا حد زیادی متفاوت است، و حتی موارد استفادۀ آنها می تواند با هم همپوشانی داشته باشند، با این حال این فهرست به شما ایده های بهتری می دهد و تضمین میکند که مشتریان خود را با توجه به اهدافتان به طور موثر هدف قرار دهید.

جذب مشتری های جدید

آیا به دنبال راه اندازی کسب و کار جدید، ایجاد حساب های بیشتر و یا جذب مشتری های احتمالی بیشتری هستید؟ استفاده از موارد زیر را امتحان کنید:

خودکار

دفترچه یادداشت

کاغذ یادداشت چسب دار (Sticky notes)

ماژیک هایلایتر

گرچه ممکن است این موارد سرمایه گذاری های کوچکی به نظر برسند، اما در حقیقت این آیتم ها به صورت منظم دیده می شوند واغلب دست به دست می شوند و به دست کسانی می رسند که هرگز نام شرکت شما را نشنیده اند. بیشتر شرکت ها این موارد را برای مصارف خودشان در دسترس مشتریان قرار می دهند. اگر به طور تصادفی از شرکتتان خارج شوند، می توانند شرکت شما را به هر کسی در تماس با آنها باشد ترویج کنند. بسیار کمتر احتمال دارد مشتریان احتمالی چیزی را که به صورت منظم از آن استفاده می کنند دور بیاندازند. آنها محصولاتی که به آنها داده اید را دور و بر خود نگه می دارند و هر موقع به چیزی نیاز داشته باشند به احتمال زیاد با شما تماس می  گیرند.

تاثیر احساسی برند

بهترین مزیت محصولات تبلیغاتی این است که آنها بعد از اینکه پخش شدند، محصول یا خدمات شما را تبلیغ می کنند – مانند یک آگهی دائمی. آنها چیزی را به مشتری ارائه می دهند که می توانند در منزل، دفتر کار یا اتومبیل خود استفاده کنند و هر کسی که اطراف آنها باشد می تواند این آیتم ها را ببیند و به این ترتیب برند شما همه جا دیده می شود.

تی شرت

کیف

کلاه کپ

لباس

ارگنایزر میز کار

لیوان

تقویم

با دادن لباس یا کیف به مشتریان، مثل این است که یک بیلبورد متحرک برای کسب و کار خود ایجاد کنید. نه تنها خود شخصی که کلاه یا لباس شما را می پوشد به شرکت شما فکر می کند، بلکه هر جایی که می رود، افرادی که آنها را می بینند نیز خدمات شما را در خاطر خواهند داشت. به این ترتیب پیام شما همه جا پخش می شود و هویت شما در اجتماع جای خود را محکم می کند.

از طرف دیگر اگر شما به شخصی محصولی دهید که هر روز دیده  شود، دائما دارید برند خود را در آن شخص بدون اینکه خودش بداند تحکیم می کنید. هدف شما باید این باشد که به شخصی که می خواهد این محصول را دریافت کند فکر کنید تا مطمئن شوید محصول چیزی خواهد بود که قابل استفاده باشد.

افزایش تکرار کار

اگر مشتریان بدانند که شما چقدر به کسب و کار آنها بها می دهید، احتمال اینکه بخواهند در آینده باز هم با شما کار کنند بسیار بالا می رود. بعد از فروشتان، به مشتری چیزی ارائه دهید که نه تنها مفید و قابل استفاده است بلکه شما را در خاطرشان نگه می دارد. در این زمینه محصولات زیادی وجود دارد؛ هدف این است که کاری کنید به کسب و کار شما فکر کنند.

جاکلیدی های بزرگ

سوئی شرت

چتر

پلنر

با این کار به وفاداری مشتریان خود الهام می بخشید و رابطه محکم تری با آنها ایجاد می کنید. مشتری ها ممکن است به تماس شما پاسخ ندهند یا به ایمیل ها پاسخی ندهند، اما یک هدیه تشکر از طرف شرکت شما همیشه در یادشان خواهد ماند. مزیت دیگر این است که افرادی که در ارتباط با مشتری شما هستند نیز آن هدیه را می بینند، و به شما مراجعه می کنند.

نمایشگاه های تجاری

نمایشگاه های تجاری می توانند محل تجمع محصولات تبلیغاتی شوند. با این حال اگر به درستی استفاده شوند می توانند فرصت فوق العاده ای در اختیارتان قرار دهند تا محصول یا خدمات خود را نشان دهید. سعی کنید بفهمید رقبایتان چه چیزهایی را ارائه می دهند، سپس چیزی را پیدا کنید که منحصر به شرکتتان باشد. نظرتان در مورد کیف پوشک سفارشی در همایش مادران چیست؛ مطمئنا در مقابل جاکلیدی هایی که رقبا ارائه می دهند خیلی چشمگیر خواهد بود. یا اگر نمایشگاه تجاری وسایل الکترونیکی است، و فکر می کنید بیشتر شرکت ها فلش یو اس بی ارائه می دهند، شما می توانید تنها شرکتی باشید که وکیوم صفحه کلید یو اس بی ارائه می دهد. گزینه های دیگری نیز هستند:

برطرفکننده استرس

بند کارت

جا کارتی

Badge Reels

محافظ موبایل

برس تمیز کردن صفحه کلید

برس مانیتور کامپیوتر

ذره بین کارت های اعتباری

نوشیدنی های انرژی زا

اینها نمونه هایی از محصولاتی هستند که می توانید به مشتری های خود ارائه دهید. به خودتان بستگی دارد که چه چیزی باعث می شود شرکت شما در این حرفه، حرف اول را بزند. هدف شما باید این باشد که چیزی را ارائه کنید که بازدید کننده ها را به غرفه شما جلب کند، که تا قبل از دیدن چیزی که ارائه می دهید هیچ وقت به غرفه شما نمی آمد.

مشوق کارکنان

محصولات تبلیغاتی فقط برای تبلیغات نیستند. هیچ چیزی به اندازه پاداش دادن به کارکنان به پاس خدماتشان، نمی تواند به آنها انگیزه دهد و آنها را خوشحال کند. برای تقویت روحیه کارکنان، به آنها انگیزه دهید. علاوه بر اینکه که عملکرد، ایمنی، کار تیمی و بهره وری آنها را ترویج می کنید، به تشویق نوآوری نیز کمک می کنید.

جام یادبود

پلاک های یادبود

کیف

لباس های مارک سطح بالا مثل ژاکت یا تی شرت پولو یا پیراهن

ست قلم و خودکار حکاکی شده

همینطور که می بینید این محصولات نباید در حد متوسط مثل لیوان یا ماگ باشند. اگر نباشند بهتر است. باید به کارکنان خود این احساس را بدهید که چیزی که دارید به آنها می دهید ارزشمند و مهم است، نه یک سری از محصولاتی که هیچ کدام از مشتری ها نمی خواهند. حتی اگر کسب و کارتان کوچک است، باز هم دلیل نمی شود که گاهی اوقات به کارکنان خود هدیه ندهید. کارکنان شما بزرگ ترین حامیان شما هستند. این ایده ها فرصتی هستند تا قدردانی خودتان را به کار خوب آنها نشان دهید.

حسن نیت را در اجتماع خود ترویج دهید

برای اینکه در یک رویداد اجتماعی به عنوان حامی مالی از شما یاد شود، می توانید هدایای تبلیغاتی ارائه دهید. با اینکار نه تنها همسایگانتان به شرکت شما فکر خواهند کرد، بلکه راهی هموار می شود تا به افرادی که به طور معمول سروکاری با شرکت شما نداشته اند، هدایای تبلیغاتی دهید.

کیت کمک های اولیه

متر

چراغ قوه

کیسه های حمل وسیله

لیوان قهوه

ایده دیگر اینکه با یک جامی مالی دیگر همکاری کنید و یک سبد هدیه پر از بلیط یا اقلام تبلیغاتی ایجاد کنید که آنها را  بفروشید و سود حاصله را وقف یک موسسه خیریه کنید. این ایده به شیوه های مختلفی عملی است. اول، موجب سرمایه گذاری می شود. دوم، شرکت شما و حامی مالی در معرض دید قرار می گیرد. سوم، مشتری با اقلامی بیرون می رود که به طور بالقوه به کسب و کار شما را ارجاع داده می شود.

هدایای شرکتی

مطمئن شوید مشتریان شما پاداش کار با شما را می گیرند. با دادن یک هدیه تبلیغاتی به پاس کار با آنها، این ایده را به مشتریانتان می دهید که آنها برایتان مهم هستند. این امر به ویژه زمانی اهمیت پیدا می کند که مشتریان شما رده بالا هستند و دادن یک تی شرت یا لیوان جنبه خوبی ندارد.

مجموعه ای از گیلاس هایی که هم آرم شرکت شما و هم لوگوی آنها بر روی آنها چاپ شده باشد

دفترچه های جلد چرمی با کیفیت

بستۀ هدایای تبلیغاتی کوچک تر همراه با شکلات و تنقلات

چمدان، کاور لباس، کیف پستچی، کیف لپ تاپ، کوله پشتی

هدایای از این قبیل می تواند قدردانی شما را نشان دهد. همچنین می توانید از آنها به عنوان عذرخواهی برای قصور در خدمات، یا برطرف کردن مشکل با مشتری استفاده کنید. همچنین برای هدیه سالگرد ها و دیگر رویداد های مهم نیز می توانید از آنها استفاده کنید. به این ترتیب می توانید مشتری خود را تحت تاثیر قرار دهید و رابطه طولانی مدت با آنها برقرار کنید.

افزایش ترافیک وب سایتتان

اگر هدفتان این است که افراد بیشتری به وب سایتتان بیایند، از موارد زیر استفاده کنید:

فلش یو اس بی

ام پی تری پلیر

برای استفاده از این اقلام باید آنها را به کامپیوتر متصل کرد – می توانید نرم افزاری در آنها بارگذاری کنید که وقتی به کامپیوتر متصل شدند به صورت خودکار وب سایت شما را باز کنند.

علاوه بر لوگو، آدرس سایتتان را نیز بر روی همه محصولات چاپ کنید. به این ترتیب به مردم القا می کنید که وب سایتتان هم به اندازه لوگو اهمیت دارد. یک کد QR  که مستقیما وب سایتتان را باز می کند، به هدایای تبلیغاتی تان اضافه کنید.

افزایش ترافیک به وسیلۀ محصولات تبلیغاتی تا حدی چالش برانگیز است. اگر به آنها به عنوان جزئی از برنامه های بازاریابی کلی خود نگاه کنید، اما فقط بر روی آنها تکیه نکنید، خواهید دید که تلاش در این زمینه جواب خواهد داد.

ایمیل مستقیم

هدایای تبلیغاتی میزان پاسخ به ایمیل مستقیم شما را افزایش می دهد. ارسال یک محصول همراه با نامه، انگیزه بیشتری برای پاسخ به پیام را در مشتری ها ایجاد می کند، نسبت به زمانی که به تنهایی یک نامه ارسال کنید. می توانید این موارد را در نظر بگیرید:

آهن ربا

خودکار کوچک

خطکش 15 سانتی متری

تی شرت گلف

کیت پیچ گوشتی مخصوص عینک

محصولاتی از این قبیل خیلی خوب نتیجه می دهد، چون هزینه ارسال آنها خیلی بیشتر از ارسال یک نامه به تنهایی نمی شود. به این ترتیب نه تنها مشتری ها را ترغیب به عمل می کنید، بلکه چیزی به آنها می دهید که هم از آن استفاده می کنند و هم شما را در خاطر خواهند داشت.

نتیجه

فقط به دنبال یک محصل تبلیغاتی نباشید. به ترتیب زیر عمل کنید:

هدفی که از طریق هدایای تبلیغاتی می خواهید به آن برسید را تعیین کنید

ببینید رقبایتان چه کار می کنند

محصولی را انتخاب کنید که به بهترین شکل شما را به هدفتان می رساند

مطمئن شوید که محصول تبلیغاتی متناسب با برند شما است

 

آخرین بروز رسانی مطلب در پنجشنبه ، 20 آبان 1395 ، 09:09
 
ایمن شده توسط وب سایت عرش هاست